Parenting

Psihologia dezvoltării copilului, creşterea şi educarea acestuia.

Trainingurile auto-reglării emoţionale pentru copii

Cât sunt de eficiente? Ce dovezi există în acest sens?

Reglarea emoţională la copil poate fi definită ca abilitatea acestuia de a-şi identifica, înţelege şi integra informaţia emoţională şi de a se comporta în acord cu ea şi cu situaţia socială dată.

Cum putem influența succesul școlar și ce rol are reglarea emoțională în acest proces?

„Programele de educație timpurie care leagă în mod efectiv reglarea emoțională și creşterea motivațională cu activități destinate să exerseze și să promoveze funcțiile executive pot fi eficiente în consolidarea auto-reglării, a pregătirii școlare și a succesului școlar.”(Blair & Diamond, 2008)

Ce fac cu furia copilului în public?

Să fii părinte este cu desăvârșire o împlinire, dar în același timp acest rol vine la pachet cu foarte multă responsabilitate asumată nu doar intern, ci și public, în fața situațiilor cotidiene. 

Reglarea emoțională la copil-De ce este importantă și cum o putem facilita?

Reglarea emoțională poate fi definită ca un cumul de procese implicate în controlul emoțiilor, în modul în care o persoană le resimte și le exprimă. O auto-reglare emoțională eficientă poate fi definită ca abilitatea de a răspunde într-o manieră cât mai acceptată social, prin răspunsuri emoționale, la cerințele mediului, pentru a exemplifica acest lucru: în momentul în care suntem furioși într-o situație, putem comunica calm emoția și argumentele care ne fac să ne simim furioși, fără a arunca cu lucrurile din jur și fără a țipa, reacție ce poate genera sau amplifica un conflict.